Τη δική του θέση αναφορικά με την τροπολογία που κατατέθηκε χτες το βράδυ στο σχέδιο νόμου «Θέματα υδατοδρομίων, αστικών οδικών μεταφορών και λοιπές διατάξεις» και επιτρέπει «να εκτελούνται αστικά ή υπεραστικά δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ ή από τους ΟΤΑ ή από οδικό μεταφορέα επιβατών με την υπογραφή σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ ή άλλου φορέα» έκανε γνωστή μέσα από τον Alpha 96,5 o πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

«Η τροπολογία ήταν μια κυβερνητική δέσμευση για την ενίσχυση του ρόλου του ΟΑΣΑ για την Αθήνα και του ΟΣΕΘ για τη Θεσσαλονίκη» είπε αρχικά ο κος Τσόλης τονίζοντας πως «θα μας κάνει το υπουργείο τις προτάσεις του και σίγουρα δεν μπαίνει σε αυτή τη φάση ούτε το κόστος των εισιτηρίων ούτε τα δρομολόγια, γιατί δεν ξέρουμε καν ποια θα είναι η πρόταση και η πρόθεση του ΟΣΕΘ αλλά σίγουρα δεν αφορά στον αστικό ιστό». Ωστόσο όπως συμπλήρωσε ο ίδιος «προβλέπεται και σε εμάς μια δυνατότητα να μην δεχτούμε αυτούς τους όρους.»

«Δεν ξέρουμε καν για τι έργο μιλάμε» έσπευσε να διευκρινίσει ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης «γιατί αυτό έχει σχέση με το τι ακριβώς θα χρειαστεί να προϋπολογίσουμε. Είναι συνάρτηση του έργου και αυτό που θα μας γίνει πρόταση να αναλάβουμε. Ό,τι προκύψει στο εξής θα είναι επ’ ωφελεία των πολιτών, δεν μπορεί να γίνει χειρότερο. Όλο αυτό και από το έργο που εάν συμφωνήσουμε να αναλάβουμε θα είναι στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης του κοινού και δεν συζητείται η αύξηση του εισιτηρίου.»

Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν όταν για 60 χρόνια το έργο της μεταφοράς το κατείχε το ΚΤΕΛ ο κος Τσόλης τόνισε πως «το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μέχρι το 2003 εξυπηρετούσε το σύνολο του νομού και ήταν θέμα εισιτηρίου. Όταν καθορίστηκε το εισιτήριο λόγω επέκτασης της αστικής συγκοινωνίας ο κόσμος κατάλαβε ότι η εξυπηρέτηση του ΚΤΕΛ ήταν πολύ καλύτερη, γιατί σε μια απόσταση 40 χλμ ο κόσμος πρέπει να κάθεται και όχι σε ξύλινα καθίσματα, είναι αυτονόητο» πρόσθεσε ο ίδιος.

Τέλος ο ίδιος διαβεβαίωσε πως για το εισιτήριο και για τον αριθμό των δρομολογίων δεν έχει τεθεί κάποια ζήτημα άρα δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή. «Οποιαδήποτε συζήτηση γίνει , το εισιτήριο είναι δεδομένο ότι θα μείνει στο ένα ευρώ» είπε ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Εν κατακλείδι ο ίδιος τόνισε πως «η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι το βασικό και φαίνεται και από την πρόθεση του υπουργού» ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως «θα δημιουργηθούν και θέσεις εργασίας».