17 C
thessaloniki, gr
Fri, 26 May 2017 23:58:21 +0000

Από το τρίτο στο τέταρτο Μνημόνιο

Άρθρο του Ανέστη Ταρπάγκο...

Η Coca Cola υποφέρει από τον εφιάλτη της στέβια

Η κήρυξη του μποϊκοτάζ στα προϊόντα της αμερικανικής πολυεθνικής αντιμετωπίσθηκε από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας με τον ίδιο τρόπο: η Coca Cola παρενέβαινε για να περιορίσει και να ελέγξει απολύτως τη δημοσιότητα γύρω από το αίτημα των εργαζομένων για επαναλειτουργία του εργοστασίου και, πολύ περισσότερο, για να μη γίνει γνωστό το μποϊκοτάζ