Σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο του newsfeed σχεδιάζει το facebook, ώστε οι αναρτήσεις που αφορούν επιχειρήσεις, μάρκες και μέσα ενημέρωσης να είναι λιγότερο διεισδυτικές στην ροή των προσωπικών ενημερώσεων, δίνοντας έμφαση στις πιο προσωπικές αναρτήσεις των φίλων μας.

Προτεραιότητα θα δίνεται στις αναρτήσεις που συγκεντρώνουν περισσότερα σχόλια μεταξύ ηλεκτρονικών φίλων και συγγενών, όπως εξήγησε στην σελίδα του ο διευθύνων σύμβουλος της σελίδας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Ως αποτέλεσμα, η δημοφιλία των ποστ που κάνουν οργανισμοί και επιχειρήσεις θα παρουσιάσει πτώση, παραδέχεται το facebook. Οι αλλαγές στην ιεράρχηση και επομένως στην απήχηση που θα έχουν οι δημόσιες αναρτήσεις, θα εφαρμοστούν εντός των ερχόμενων εβδομάδων.

«Τα μέλη της κοινότητάς μας κρίνουν πως οι δημόσιες αναρτήσεις από επιχειρήσεις και μέσα παρεισφρέουν στις προσωπικές μας στιγμές, χάρη στις οποίες ερχόμαστε μεταξύ μας σε επαφή», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ, τονίζοντας πως εκείνος και η ομάδα του θέλουν να διασφαλίσουν ότι το facebook διασφαλίζει την καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας και ζωής των μελών του.

Από δω και στο εξής, η προώθηση των δημόσιων αναρτήσεων από τις εταιρείες και μέσα θα εξαρτάται από τις αντιδράσεις και τη συμμετοχή της κοινότητας σε αυτές. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα live video που φαίνεται να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των χρηστών.

«Με αυτές τις αλλαγές, ο χρόνος που περνούν οι χρήστες το facebook ίσως μειωθεί αλλά θα γίνει πιο πολύτιμος», τονίζει ο συνιδρυτής της δημοφιλέστερης σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.