ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΤΩΝ ΜΜΕ: Στα χέρια του Ερντογάν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης

0

Είδηση – βόμβα με οικονομικές αλλά και πολιτικές διαστάσεις έρχεται από την Τουρκία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός Dogan πουλήθηκε έναντι 1,2 δις ευρώ και πέρασε στα χέρια του ομίλου Demiroren.

Το ενδιαφέρον είναι ότι πρόκειται για τον όμιλο που έχει στην κατοχή του και την εφημερίδα Hurriyet, την τελευταία μεγάλη, ανεξάρτητη εφημερίδα της Τουρκίας.

Και επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο αγοραστής ανήκει στον ευρύτερο κύκλο επιχειρηματιών – φίλων του Ταγίπ Ερντογάν.

Στον όμιλο Dogan ανήκουν τα εξής μέσα ενημέρωσης: Kanal D, CNN Turk, TV2, Dream TV, Dream Turk, Hurriyet, Posta, Fanatik, Hurriyet Daily News, TME, Dogan Burda Magazine, Dogan Egmont, Dogan Kitap, Magazine Marketing and Planning (DPP).

Ουσιαστικά, όμως, η Hurriyet, η εφημερίδα με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στην Τουρκία, που ιδρύθηκε το 1948 και τυπώνεται σε έξι πόλεις της χώρας και στην Φρανκφούρτη περνά στα χέρια του Ταγίπ Ερντογάν, και βεβαίως και το CNN Turk, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ελευθερία των μέσων μαζικής ενημέρωσης της γειτονικής χώρας.